A co bude dál? #2023

Já vím, celý prosinec jsem byla ticho a vyšel tuším jen jediný článek. Mám k tomu dobrý důvod, a sice že jsem prakticky celý prosinec bojovala s nemocí, takže jsem na psaní článků neměla vůbec náladu. Když už ale máme ten nový rok a můj život mi přijde opět jako neskutečný chaos, rozhodla jsem se, že si trochu sesumíruju, co mě vlastně v tom následujícím roce čeká a jaké jsou mé priority.

 


Státnice. Ty jsou pro mě alfou a omegou první půlky roku 2023. Je šílené, jak hrozně rychle to uteklo a nebudu vám lhát, nestíhám vůbec nic. V kombinaci s prací a starostí o domácnost je těžké si najít čas, a především energii psát ještě diplomku nebo vypracovávat státnicové otázky. Opravdu netuším, jak to všechno stihnu, tak mi držte palce. Neskutečně se těším, až tahle etapa mého života skončí a budu ji moci vypustit.

Práce. Kdybyste se mě před rokem zeptali, jestli by mě bavilo pracovat na zákaznické podpoře, zřejmě bych se Vám vysmála. Dnes je pravda opakem a svou práci mám opravdu ráda (i když to tak občas nevypadá) a mám spoustu zážitků, kterými můžu bavit kamarády. Navíc máme naprosto skvělý pracovní kolektiv, což mi akorát dodává motivaci dělat svoji práci kvalitně. Takže v roce 2023 nechci rozhodně polevit ve svých pracovních výkonech a chci být nadále součástí kolektivu těch skvělých lidí.

Korektorka na síti. Tenhle můj instagramový projekt bude za chvíli slavit rok od svého vzniku. Neskutečně moc mi přirostl k srdíčku a mrzí mě, když se mu kvůli kombinaci práce a školy nemůžu věnovat tak moc, jak bych chtěla (nebo mi spíše nezbývá už energie a chuť). Letos jsem se ale rozhodla si jej dát mezi priority. Už na konci loňského roku jsem si sepsala několik nápadů na příspěvky, a když jsem to spočítala, vyjde mi to na více než rok. Na celý rok mám už také nachystané středeční a páteční aktivity, tj. Uhodni knihu a kvízy. Mám tedy všechno předpřipravené, abych si ušetřila práci. Budu tedy moc ráda, když mě na mém instagramu podpoříte!

Plavání. Rovněž před skoro rokem jsem začala chodit aktivně plavat, a to jednou, někdy i dvakrát týdně. Pomáhá mi to – psychicky i fyzicky (přeci jen práce u počítače dává zádům zabrat). Už teď, kdy jsem vlastně celý prosinec na bazénu nebyla kvůli nemoci, pociťuji, že mi to hrozně chybí. Bohužel ještě nejsem na sto procent vyléčená, takže se mi popravdě ještě asi dva týdny nepoštěstí se do vody dostat, ale pak už chci zase začít pravidelně chodit. Když už jsem si pořídila tu multisport kartu, musí se využívat! Více o plavání si můžete přečíst v tomhle článku.

Cestování. Za poslední dva roky jsem toho nacestovala poměrně hodně, hlavně teda po Česku. Neříkám, že nechci nadále objevovat krásy naší země, ale momentálně to pro mě není taková priorita. Miluju vypadnout z města do přírody, miluju si vyčistit hlavu, kochat se výhledy. V současné době ale mám jiné priority, jiné věci, na které potřebuju šetřit, a zkrátka cestování a výletování půjde na vedlejší kolej. I tak se chci ale na pár míst podívat, přestože je nemám konkrétně vytyčená – i kdybychom měly jen zase vyrazit na Kunětickou horu, haha (článek najdete zde).

Přemýšlela jsem, zda mezi priority zařadit také blog. Nakonec jsem se rozhodla, že si nechci nic slibovat (protože přiznejme si, tohle nikdo jiný prakticky nečte). Kdybych si měla vybrat mezi blogem a Korektorkou na síti, vyberu si Korektorku. Blog nekončí, pouze teď nebude tak aktivní, protože na druhou stranu nechci psát články na sílu a o ničem. Věřím, že se mi chuť psát během roku zase vrátí.

 

Přeji vám všem úspěšný rok 2023, ať se vám daří, ať to všechno psychicky i fyzicky zvládáte a jste spokojení.

Komentáře

  1. Super článok. :) Štátnice určite zvládneš, si šikovná a už teraz som na teba pyšná, že všetko zvládaš. A zvládneš aj všetko nové. Inak rozmýšľam, že si aj ja takto spíšem priority na rok 2023.

    OdpovědětVymazat
  2. Skvelý článok Nikol :) Verím a zároveň ti silno držím palce, a prajem ti, aby sa ti všetky tvoje priania vyplnili, ktoré máš v tomto roku naplánované. Určite ho budeš mať ešte lepší ako ten minulý :) a teším sa rovnako tak na tvoje projekty ! :) ak teraz necítiš, že blog je pre teba jednou z priorít, netráp sa, verím, že sa k nemu raz vrátiš s rovnakou chuťou ako kedysi. Niekedy len človek potrebuje čas. Určite nič nerob nasilu, nechaj to voľne plynúť. Teraz sa venuj tomu čo ťa napĺňa viac. :)

    Zároveň ti prajem veľa zdravia, šťastia a nech si obklopená ľuďmi na ktorých ti záleží a na ktoré sa môžeš kedykoľvek obrátiť :) teším sa na tvoje projekty a neskôr aj nové články :)

    www.mimsinkahale.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, to di nemyslím, že to nikto nečíta. Ak máš pocit, že máš málo čitateľov len preto, že máš malo komentárov, tak je to zlú názor. Veľmi pekne ciele. Aj mňa tent rok čakajú štátnice. Tak si držme palce!

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, tvoje plány/sny/ciele sú veľmi zaujímavé. Páčia sa mi.
    Ja píšem blog veľmi spontánne, ak chceš uverejňovať článku pravidelne mam takú radu, ktorá pomáha aj mne. Keď mám písacie obdobie, píšem si články dopredu. Aj v lete už mám pripravené články na Vianoce. Stačí nastaviť dátum vydania a oni v administrácii blogspotu počkajú. Občas sa mi stáva, že keď pozriem na blog, samú ma prekvapí koľko článkov tam je :)
    A určite sa v písaní blogu nevzdávaj! To že ľudia tvoj blog nekomentuje, ešte neznamená, že to nikto nečíta. U týchto "zacinajucich" blokov je aj ten problém, že články sú síce veľmi dobre, ale o blogu nikto nevie. Takže navštevuj veľa iných blogov, píš komentáre a čitatelia sa nájdu, uvidíš :) potrebujeme si urobiť dobru blokovú komunitu.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky