Dobrůtky aneb něco jako oblíbenci

Každý máme své oblíbené jídlo, ať už se jedná jen o suroviny, nebo o něco již vytvořeného. V dnešním článku bych vám chtěla představit několik dobrot, které jsem si za poslední měsíce oblíbila já. Předem upozorňuji, že zde budu zmiňovat konkrétní obchody a značky, ale o žádnou spolupráci se nejedná.

 
Vilgain

Jako první bych ráda zmínila několik produktů od značky Vilgain, které kupuji na Aktinu a které nesmějí chybět v žádné mé objednávce.

1 Minute Oats: Na ovesné kaše jsem nikdy moc nebyla, resp. je těžké se mi trefit do chutě, a když už najdu dobrou kombinaci, nebavilo mě stát u sporáku. Tyhle minutové vločky se teda staly mými oblíbenými, přestože je poslední dobou používám spíše místo mouky do různých jídel.

1 Minute Rice Meal BIO: Funguje to prakticky na stejném principu jako zmiňované vločky – zalijete teplým mlékem nebo vodou, dochutíte a můžete baštit. Před lety jsem si zamilovala od Mixitu kaši Bobule v rejži, jenže mi to přišlo docela drahé, a když jsem před nějakou dobou objevila tuhle rýžovou kaši, nemohla jsem odolat, protože si ji můžu dochutit přesně podle toho, na co mám zrovna chuť.

Coconut chips BIO: Jde o kokosové chipsíky, zkrátka plátky kokosu, které jsou ochucené solí, javorovým sirupem, perníkem nebo třeba karamelem. Moje naprostá závislost! Doporučuju, pokud chcete baštit u televize něco zdravějšího.

Beef Jerky BIO: Další taková mlska k televizi. Sušené maso jsem ochutnala poprvé pár měsíců dozadu a moje štěstí bylo, že jsem sáhla zrovna po tomhle, protože není vůbec tuhé, jsou to malé kousky a je krásně šťavnaté. Doporučuji!

 

dmBIO

Jako další se podíváme na některé produkty z dm.

Lilková pomazánka: Pokud jste stejně ujetí na pomazánky jako já, a navíc máte rádi lilek, tohle rozhodně doporučuji ochutnat. Jediné minus je, že je sklenička docela malá, haha. Celkově pomazánky z téhle řady jsou hrozně dobré, takže můžete mrknout i na další kombinace. Lilková je ale moje top.

Tyčinka s mléčnou čokoládou espresso & vafle: Něco pro milovníky kávičky. Doporučuji ochutnat tuhle čokoládu ve formě tyčinky (takže nebudete mít výčitky, že jste snědli celou tabulku), myslím si, že pro milovníky kafe a čokolády je to jako dělané.

Bezlepková směs na pečení chleba: Minulý rok jsem vyzkoušela tuhle směs na domácí chleba. Je totiž plná zrníček, a to je prostě moje! Připravte se na to, že chlebík opravdu nebude velký, ale zato je dost hutný. Takže pokud jste vegani, živíte se jen bezlepkově nebo milujete semínka, určitě vyzkoušejte.

 

To by bylo pro dnešek vše. V jednom z příštích článků se s vámi podělím o pár zdravých a rychlých receptů, které se staly mou závislostí.

Komentáře

  1. Väčšinu z tvojho zoznamu som tiež už mala. Nad tými minútovými vločkami som minule rozmýšľala, keď som robila objednávku na Aktine, ale stále som si nebola istá. No a nátierku som tiež mala od dm, ale myslím, že to bola nejaká bylinková - bola ale fakt výborná. Tyčinka s kávou je skvelá, žiaľ teraz sa snažím obmedziť mliečnu čokoládu kvôli laktóze. Hlavne že mám celý adventný kalendár plný čokolády. :D :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky