Book review #11

Říjen je za námi a máme tady další přečtené knihy. Tentokrát byly jen tři, protože jsem si takhle na podzim řekla, že přečtu ty největší bichle, jaké na seznamu mám, takže se čtení protáhlo, haha. O Kateřině Tučkové si tedy povíme až v příštím díle.

 


Sarah J. Maas: Dvůr křídel a zmaru

První sérii od Sarah J. Maas mám za sebou (a že ten třetí díl byl nekonečný!). Oficiálně můžu říct, že se mi trilogie moc líbila a asi začínám mít ráda fantasy žánr.

Svět víl a smrtelníků se ocitá ve válce. Kdo proti komu půjde a podaří se „dobru“ nakonec vyhrát? Pokračování je opět plné zvratů, lásky, magie a všeho ostatního. Ve výsledku je konec opravdu naivní, ale i tak ho miluju!

 

Julie Caplin: Hotýlek na Islandu

Opět nastal čas na jeden romantický příběh – tentokrát z Islandu. Lucy po neúspěchu v posledním zaměstnání „utíká“ pracovat na Island. Tam se setkává nejen s tamějším personálem, ale také s Alexem (pamatovat si ho můžete z Cukrárny v Paříži). Prostředí Islandu je zde opravdu krásně vykreslené, hned by se tam člověk vydal. Po menším zklamání z Cukrárny jsem se tedy opět utvrdila, že tahle autorka má něco do sebe!

 

Evžen Boček: Aristokratka pod palbou lásky

Poslední díl série s aristokratkou Marií III. Kostkovou. Už předešlý díl pro mě byl trochu zklamání, tenhle mě jen přesvědčil, že autor se snaží z úspěchu vytřískat ještě něco. Situace jsou obdobné, humor je stejný, milostné zápletky mi přišly zbytečné. Neberte to tak, že je kniha odpad, jen vám zkrátka už nenabídne nic nového. Je podle mě tedy jedině dobře, že série tímto dílem končí.

Komentáře

  1. Jsi na tom lépe jak já, já nemám přečtenou ani jednu :/ Upřednostnila jsem tento měsíc seriály :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky